اهدای تجهیزات پژوهشی به اعضای هیئت علمی جدیدالاستخدام

 | تاریخ ارسال: 1402/3/22 | 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه خوارزمی، برای کمک به امر پژوهش و آموزش، همگام با قوانین و مقررات حمایتی وزارت علوم تحقیقات و فناوری از اعضاء هیئت علمی جدید الاستخدام با حمایت دکتر علی حسن بیگی رئیس دانشگاه خوارزمی و پیگیری های دکتر دلنواز معاون پژوهشی از وزارت عتف، در برنامه ای به اساتید جوان و تازه استخدام دانشگاه خوارزمی لپ تاپ هدیه شد.
در این جلسه که با سخنان حجت‌الاسلام آقاتهرانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه خوارزمی با تاکید بر تزکیه و تربیت دانشجویان همگام با آموزش شروع شد، دکتر گنج بخش معاونت فرهنگی و اجتماعی از آیین نامه ها و رویکرد فرهیختگی در دانشگاه و نقش اساسی حوزه فرهنگ و تاثیر آن بر ارتقاء اساتید ادامه پیدا کرد. آنگاه دکتر دلنواز معاون پژوهشی با خبرهای خوش از پرداخت های بروز از طرح های پژوهشی و تأکید دانشگاه بر پرداخت به موقع گرنت های پژوهشی، به تمرکز هرچه بیشتر اساتید بر روی موضوعات پژوهشی در سطح ملی و بین المللی که می تواند به ارتقاء جایگاه دانشگاه و اساتید بینجامد اشاره کرد.
سپس دکتر علی حسن بیگی رئیس دانشگاه از برنامه‌های کلان و راهبردی دانشگاه گفته و تاکید کردند تربیت و آموزش اگر توأمان نباشد نمی توانیم نسل خوبی را به آینده جامعه تحویل دهیم. ایشان رعایت قوانین و مقررات دانشگاهی را واجب دانسته و از اعضای هیئت علمی سند تحول آموزش عالی را مطالعه نموده و در راستای اجرایی شدن آن فعالیت جدی داشته باشند تغییر محتوای رشته های درسی و سرفصل های دروس مطابق نیازهای جامعه از وظایف اصلی اعضای هیات علمی است. استفاده از ظرفیت عظیم سامانه «نان» و « دانا» نیز مورد تأکید ایشان بوده است.
تأسیس دانشکده های نو و با رویکردهایی نوین از دیگر مسائلی بود که سکاندار هدایت دانشگاه به آن اشاره کردند و یکی از دغدغه های مهم و اساسی دانشگاه را ایجاد فضایی آرام برای آموزش و پژوهش اساتید و رفاهی مطلوب یاد کردند. در پایان یاد آور شدند با هدف رفع دغدغۀ مسکن در دولت خدمتگزار و دانشگاهیان پیگیری هایی جدی انجام شده و به زودی با عقد قرارداد مقدمات ساخت فاز اول مسکن اساتید شروع خواهد شد. در پایان جلسه اعضای هیئت رئیسه دانشگاه لپ تاپ های هدیه را به اساتید جدید الاستخدام تقدیم کردند
.




CAPTCHA

دفعات مشاهده: 4318 بار   |   دفعات چاپ: 133 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر