اطلاعیه مهم در خصوص دانشجویان اتباع فاقد گذرنامه اطلاعیه مهم در خصوص دانشجویان اتباع فاقد گذرنامه

 | تاریخ ارسال: 1401/10/3 | 
براساس بخشنامه شماره ۱۲۱۲۲۵/۴/۴۱ مورخ ۱۴۰۱.۰۹.۲۵ (تصویر پیوست) صادره از طرف مدیرکل امور دانشجویان بین­‌المللی، سازمان امور دانشجویان، به اطلاع دانشجویان اتباع شاغل به تحصیل در دانشگاه خوارزمی می‌­رساند:
  1. ثبت نام از کلیه‌ی دانشجویان اتباع غیر ایرانی، بدون داشتن گذرنامه معتبر الکترونیکی مجاز نمی‌­­باشد و خلاف مقررات محسوب می­گردد.
  2. در خصوص اتباع مقیم، همانند اتباع افغانستان که دارای کارت آمایش بوده و بر این اساس دارای اقامت قانونی هستند، به شرط تبدیل کارت آمایش به گذرنامه‌­ی معتبر و تنها با یک ترم از آغاز تحصیل بلامانع بوده و لازم هست از ایشان تعهد کتبی برای اخذ گذرنامه دریافت گردد. تعهد کتبی در پرونده آموزشی ایشان باقی می­‌ماند.
  3. با توجه به شرایط افغانستان و عدم امکان صدور گذرنامه در سفارت این کشور تا پایان ترم دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱ ۱۴۰۲ (تیرماه ۱۴۰۲) این اقدام ممکن بوده و پس از تاریخ مذکور اتباع افغانستانی باید برای اخذ گذرنامه به سفارت­خانه و نمایندگی‌­­های کشور متبوع خود مراجعه نمایند. مجددا تأکید می­‌شود از این افراد تعهد کتبی برای اخذ گذرنامه گرفته و در پرونده آموزشی قرار داده شود.
  4. اداره جذب دانشجویان خارجی، مدیریت همکاری­‌های علمی بین‌­المللی اهتمام و جدیت خود را برای هرچه بهتر اجرا شدن این بخشنامه بکار خواهد گرفت.
اداره جذب دانشجویان خارجی
مدیریت همکاری­‌های علمی بین المللی
 



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 5754 بار   |   دفعات چاپ: 243 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر